Devenir paysan
Every day, farms disappear due to a lack of successors. Leonard, the son of doctors and a university graduate, makes the unexpected choice to become a farmer. During his agricultural training, he discovers a world very different from his own. Between the difficulties of accessing land and the confrontation of his urban ideals, his dream quickly collides with reality. The film bears witness to the encounter between these two different worlds.