Die Beschatter - Staffel 1
Ex-policeman Leo Brand founds a school for budding detectives out of financial necessity. To get the most out of the school, his dilettante students solve real cases. The neglected Agotha soon switches from an insolvent burden to Leo's favourite pupil. She wants to become a detective to find her missing mother. But this search threatens to bring to light a terrible secret from Leo's police past.