Die Beschatter – Staffel 2
Leo Brand is in prison and only his students can prove his innocence. So they use their skills and unconventional methods to get Leo out of prison. In addition, the aspiring detectives are confronted with a hostage-taking and a murder. The youngest detective is also getting closer and closer to the Sleeping Beauty Killer and is confronted with terrible secrets from her past.