Die beste Freundin
The extroverted Louisa moves in with the introverted Mynn. When Louisa discovers Mynn's pictures, she sees them as her chance to approach her mother again. Mynn gains self-confidence through Louisa. The two become best friends because they are both secretly lonely. When Louisa once again can't accept Mynn's limits, Mynn hits Louisa. A toxic friendship begins between the two of them.