Die chline Sache
Three shepherdesses, three lives, one common passion. Every summer they brave wind and weather. They leave social norms behind and embark on a journey with their animals that not only leaves its mark on the body, but also challenges the spirit. It's about worries and the small joys they encounter in their very special routine.