Die Hinterlassenschaft des Bruno Stefanini
With great humor, the film ties Bruno Stefanini's life to Swiss history. Rising from an immigrant background, he becomes a real estate billionaire. Then the charismatic playboy collects aggressively for his people’s museum: castles, furniture, paintings, tanks, and memorabilia—from Napoleon's toothbrush to to Empress Sisi's underwear. He leaves 100,000 objects in nuclear bunkers packed with treasures and trinkets.