Die Kunst des Alphornbaus
A three-part documentary series by Alain Hospenthal that digitally immortalizes the dying craft of alphorn making. The series centers on Walter Bachmann’s traditional workshop on the "Knubel" in the Emmental, which celebrates its 100th anniversary this year.