Die weisse Lilie
Nico is seeking fortune and his soul mate. His friend Simon, on the other hand, has only one-night stands on his mind. At first, both seem to be able to find what they are looking for, but, as life goes, both see the course of their lives significantly altered at a moment's notice. How they deal with those drastic changes and face elemental questions of love, honesty, fate and loneliness.