Dilemma
The story of a mother-daughter conflict in thriller form. The main figure is Susanne Winter, who has made a career as a policewoman and is now head of the department. Her daughter Mo is engaged to Arben, a man from Kosova-Albania. Arben is shot in a chase and falls into a coma. The mother-daughter relationship, difficult for many years, is additionally strained by the accident. The facts of the case are interpreted in various ways: were they chasing a blameless citizen; did a tragic accident occur while arresting the perpetrator; or was the head of the department framed? The mother-daughter relationship is put to a difficult test. The politician, accustomed to success, is forced to reconsider her previous conception of the world.