Dimitri
Dimitri, the little bird from northern Europe, has landed on the plain of Ubuyu in Africa. Every day he learns to overcome his fears and discover a world full of surprises. In Ubuyu being different is an asset that he will share with Makeba the giraffe, Oko the zebra and Pili the meerkat. Praise of sharing and friendship, this animation is playful and gives at the end of some episodes a moral adventure lived.