Discipline
It’s 9:30 pm in a grocery store in Lausanne, Switzerland. The place is run by Egyptians. In a moment of anger, a father loses his patience and disciplines his disobedient child. A shocked customer immediately intervenes to express her concern. Other customers join the conversation, they each put in their two cents and the staff is swamped.