DIY Racer
The film presents Dominik, busy doer and jack of all trades, on his comeback attempt as a dragster race driver. In his garage in the picturesque Appenzell in Switzerland, the maverick screws and welds his VW Beetle together for his comeback race: Enjoying his underdog role he is looking forward to – once again – prove everybody wrong.