Dort änen am Berglein
Following the urge for adventure, the Pia the goat leaves her family. When she returns after a year, her loved ones are gone, captured by the Brothers Grimm and locked up in a fairytale world. Pia is denied access to her family. Painted by the guilt of having left her family, the Geiss wants to do penance. She sets out in search of forgiveness and is lured into the mountains by a voice, where she finds redemption.