Dos Lunas
A short film about budding love in a multicultural and intergenerational environment. Throughout the summer of 2020, the director filmed 20-year-old Christelle during numerous encounters with her friend Léa, as well as Vilma, a Peruvian grandmother living alone in Switzerland. During these scripted encounters, fiction gives way to an intimate documentary style, from which the fragments that make up the film are drawn. As the discussions unfold, Christelle istorn between two conflicting visions that challenge her.