Double or Nothing
A statement about our wonderfully greedy world. Inspired by an anecdote from the booming Tokyo of the 80s, the film tells the glamorous story of the vicious property shark Akio Kashiwagi. His passion is illegal gambling in the underworld. An American is on his trail, but Akio's greatest enemy is his own insatiable greed.