Dunnas a chatscha
Women are meant to create life, not destroy it. According to traditional thinking, women would have no business hunting. But actually they do hunt: the film by Menga Huonder-Jenny tells of four female hunters from the Grisons who practice the «huntsman's» art. Four very different women give an impressive account of how hunting is an integral part of their lives.