Dynamic Wisdom
Dynamic Wisdom is a self-managed collective that breaks norms and creates its own laws. Twenty-five Nigerian migrants live together in Switzerland in a small abandoned house, sticking together so that they never have to sleep outside again. But until when? A story that straddles the line between hope and despair, of these suspended lives, waiting for another future.