Echo in the Desert
In the vastness of the Iranian desert, young artists in a forgotten caravanserai strive for freedom, community, and the preservation of their cultural heritage. Under harsh conditions, they restore the historic building and dream of transforming the area into a geopark. The film follows their dreams and reveals a world where deep needs for expression and connection resonate even in the emptiness of the desert.