Écorce
In a hidden place where time seems suspended, a retirement home reveals its daily routine. Drawn in pencil, the residents come to life on paper. Everyone is active, rests or bends to the schedule of medication, meals or games. Around them, machines blink, caregivers are busy and crucifixes remind them of the death that lies in wait. Time fades away and nearby, the forest stretches out.