Electric Child
Sonny and Akiko’s joy upon the arrival of their first child quickly turns to panic when their doctor gives them unimaginable news. Desperate, Sonny considers using his experiment on an AI super-intelligence to prove the doctors wrong, but every action he takes risks a troubling and dangerous reaction.