Elisabeth
Recurring dreams, death, a resonating name the keeps coming up. Mr Bojac, widower since several months, feels like he’s losing his mind! These images are oppressing to him. He desperately tries to understand their meaning and feels out of strength! Even Jo, who was brought here to help navigating the situation and find clarity, is going to involve him in a real psychological torment, and he will not spare him!