Energiepioniere
The film portrays two visionaries of the energy revolution and accompanies the development of their revolutionary ideas over several years. The Swiss ETH professor Hansjürg Leibundgut has developed a novel heating system, the US entrepreneur James Ehrlich wants to reinvent urban living. They are accompanied by young fellow campaigners who share their vision and passion. A film about obstacles, crises and the power of an idea.