ERICA JONG Breaking the Wall
With her worldwide success “Fear of Flying”, the New Yorker Erica Jong inspired the sexual liberation of women. She dared to set out for herself and demanded an encounter on equal terms. She wanted to change the world and still wants to today. With her own story, with her humour and with trust in the power of words.