Eva
An experimental short film that brings together the personal stories of six women and explores the concept of motherhood. Three women talk about their decision-making processes, their desires, and their inner conflicts, while three actresses re-enact and continue these dialogues in a stylised film set. The boundaries between documentary film and staging are blurred, re-enactments and personal commentaries create a dense and cluster-like narrative.