Ewigi Liebi
The story of Daneli and Heidi, who once loved each other and now, thirty years after their separation, unexpectedly get the chance to travel back in time – and perhaps find happiness together after all. “Ewigi Liebi” is the most successful Swiss musical of all time and is now being reinterpreted as a romantic comedy for the big screen.