Experiment Schneuwly – Staffel 2
After their experiences in the daycare center, with drugs and on the street, Hansjörg and Margrit Schneuwly continue to experiment. Always accompanied by the voyeuristic Mr. Schneeberger and his film crew, the middle-class couple from Grosshöchstetten visit strange worlds and gradually find pleasure in the experiment.