Experiment Schneuwly – Staffel 3
Hansjörg and Margrit Schneuwly are back! This time, too, the couple plunges into their adventures with full vigor, always accompanied by Mr. Schneeberger's team. This time their experiment has consequences: Margrit wants to have offspring. And so does Hansjörg, in a way. However, having children is not child's play and experts are needed.