Famiglia Babulin
In the middle of a valley, in the middle of a village, in the middle of a garden, is a purple house. It has a little chimney and a fireplace. And in this house lives the Babulin family. The father Arno, the mother Claudia, the two children Nic and Luisa, the dog Lupo and the cat Brutus.