Far West
Angela and Jay survive by fishing for food on the wave-beaten volcanic coast. Their life as a couple is under stress and their existence is precarious. In their fishing village, which is turning into a touristic spot, they rub shoulders with Big Game Fishing enthusiasts who pay fortunes to enjoy themselves and prepare for the Blue Marlin World Cup by hunting the “cheetah of the seas”.