Felisa
Felisa was born and raised on the Patagonian steppe of Argentina. She is the last daughter of Milapi, belonging to the Mapuche people, the most important population group in this remote area. Felisa lives with several animals in a house that she inherited. This blind, elderly woman’s being is shaped by her profound respect for the earth and the animals.