Fuku Nashi
After several years of absence, Yukie returns to Baba's house in search of her identity. In this house of a thousand corners, these two lonely souls meet, but a great chasm separates them. Little by little, between the murmur of the television and the abandoned garden, tongues are loosened and the distance decreases.