Fuori Campo
In the darkness, only sound can guide you. Blind and visually impaired baseball players know this well. Training day and night, they learn to move with agility on the field, relying on a series of well-coded sounds and vocal signals. But to face the darkness of the game, training alone is not enough. This is why the CISV Hurricane Varese team stands out: it is not just a sports group, but a family. When the game begins, darkness is no longer their enemy, and within it, they find their true strength.