Fuscht im Sack
On her last day at work, court mediator Claudia faces an exceptionally complicated case. Two business partners are arguing over a small sum of money, but in truth, the conflict is rooted in hurt feelings, jealousy, and betrayal. A Fist in the Pocket sheds light on the subjective nature of justice and highlights the negative consequences of failing to communicate.