Game Over – Der Fall der Credit Suisse
Credit Suisse no longer exists despite being ‘too big to fail’ and despite a reputation built up over a century. How did this happen? This documentary uncovers what was hidden behind the reputable image of the major Swiss bank: A macho culture of high risk, accepting any losses as long as the bonuses kept coming in. Since its establishment in the 1970s, this corporate culture has run like a red thread through the history of the bank and shows why the unexpected end was unavoidable.