Ghost Bastard
A ghost, a girl, and a friendship between worlds, beyond life, loss and forgiveness. Elli is haunted by a cynical ghost only she can see. Reluctantly, she agrees to help him find peace, and he supports her at school. Together they uncover Mike’s forgotten past while Elli faces her own struggles. Along the way, they learn about forgiveness and the meaning of their bond, until Elli must make a choice that will decide his fate.