Girl Gang
Fourteen-year-old Leonie is a successful teen influencer who lives on the outskirts of Berlin. Millions of followers are at her feet, and companies shower her with products. When Leonie’s parents recognise the enormous economic potential of their daughter’s online activities, they quickly take over her management. They want Leonie to have a better life than they had. But Leonie’s life dictated by brands and pressure to produce content has a shadow side that the adrenaline, fame and free sneakers can’t make up for.