Gottfried Honegger – on doit construire le monde
Gottfried Honegger was world famous as a concrete artist, but the recognition in his own country has essentially remained remote to this day. A critical film portrait about a strident artist who did not shy away from public provocation – and a thought-provoking artist portrait.