Growling Foxes and Crooked Roads
Jan has set his mind on riding his racing bike from Bern to South Tyrol in one day. Three hundred and ninety kilometres should be doable, but that doesn't take into account the five major Alpine passes along the way. Why such a challenge? The story of a man who rediscovers and reinterprets his childhood passion, road cycling. A road trip about the sense and nonsense of such a journey.