Gummiboot
Friday evening. It's Lorenz's birthday and to celebrate, his lover Alex wants to - pee on him! He really wanted to try that out. But what if Lorenz's boldest fantasies are no longer sexual - but romantic? A look at love and suffering in modern metropolitan relationships.