Habiter la nuit
During the summer months in the Vaud Jura, while the authorities believe they can solve the problems posed by wolves by killing them once again, Eliane, François, Anouck and Corinne look for other ways to live together. Day and night, they invent new ways of inhabiting this shared territory, with gestures marked by attention and curiosity, to learn again and again how to live alongside animals.