Harald Naegeli – Der Sprayer von Zürich
Art or property damage? The sprayer from Zurich has been challenging this question since 1977. Currently, he's getting into trouble with the Dance of Death in Zurich's Grossmünster church. He has been drawing his “Primeval Clouds” for over twenty years. Both works are his paths to utopia, his kind of freedom. Harald Naegeli, now 81 years old, has been diagnosed with cancer. The film is his testament and an examination of the controversially discussed, versatile Swiss artist.