Helvécia
Fifteen-year-old Wesllen lives in Helvécia, a former Swiss and German colony in Brazil. He tries to escape the destiny of most of the village's inhabitants who work on eucalyptus plantations. During vacations, he gets together with his friends to overcome the lack of prospects and share their common passion: taming wild horses.