Helveticus – Saison 2
Oscillating between legend and history, this animated film programme for children tells the adventures of Helveticus and his family. How exactly did Arnold von Winkelried become a Swiss hero? Who forced William Tell to shoot his famous arrow? How did the story of Heidi come into being?