Hier & Jetzt
Five women with a common passion: improvising on stage. With relish and courage, they throw themselves into situations where they don't know what will happen next. Filmmaker Angela Rohrer accompanies the women away from the stage to find out whether their years of involvement with improvisation also shape their private actions and existence.
An entertaining and touching portrait of women in the so-called middle of life who deal with their lifestyles, desires and reality with openness and humour.