Hijos del viento
In Colombia, between 2002 and 2010, thousands of young people from the slums were kidnapped, tortured and murdered by the army, who paraded them in front of the media as dead guerrillas, to show that the government was winning the war against the guerrillas. The film recounts the struggle for truth and justice of three mothers of murdered young men and a non-commissioned officer who, at the risk of his life, denounced these abuses.