Home Swiss Home
A determined New Yorker, dumped by his girlfriend, accepts a professional challenge in a remote Swiss mountain village to prove himself. But as he fights for his long-awaited promotion, he encounters unexpected cultural barriers, hilarious misunderstandings and an inexplicable bond with a local woman who challenges his quest for success and love in unforeseen ways.