Hors Saison
The scene of the action is a closed-down, dilapidated hotel in the Swiss mountains which has been lying empty for some time. The hotel used to belong to the narrator’s grandparents, and it was there that he was born and brought up. He visits the hotel for the last tim with the intention of losing himself in memories connected with the old building.