I Segreti del Mestiere
A border town in the south of Switzerland is the backdrop for the most important summer in the life of 15-years old Samuel, a loner introverted guy who communicates his feelings through his drawings and comics. Determined to overcome some doubts that have long plagued him, he hires a former private detective and embarks with him on an amazing adventure that will lead him to discover a painful and hidden family truth.