Icebergs
5.30 p.m.: at the rear of a subway train, Rosa and Céline, two teenagers, are on their way home from high school. Suddenly Rosa realizes that someone stole her cell phone. Convinced that it happened only a few moments ago, she persuades Céline to catch the thief before he can get away. After a stormy first encounter in the restroom of a subway station, Rosa and her aggressor bump into each other a few days later. The encounter of two icebergs, two blocks of ice, which are difficult to warm up.