Ich bin nicht sicher
Insight into the filmmaker's stay in hospital, where she repeatedly experiences absurd, funny moments between pain, homesickness and disgust of her own body. Meanwhile, she tries to come to terms with the hospital's own procedures and hierarchies. An emotional trip through the long underground corridors of the hospital with lots of small talk and tubes.